کارتن پلاست در علائم راهنمایی و هشداردهنده با نوشته تبلیغاتی

طبق ایین نامه حفاظت و ایمنی در کارگاههای ساختمانی ماده‌ 10: كارگاه ساختماني بايد به طور مطمئن و ايمن محصور و از ورود افراد متفرقه و غيرمسئول به داخل آن جلوگيري بعمل آيد. همچنين نصب تابلوها و علايم هشدارنده كه در شب و روز قابل رويت باشد، در اطراف كارگاه ساختماني ضروري است.

پس لازم الاجرا بودن و نصب تابلو در قانون یکی از راههای جلوگیری از حادثه و در صورت حادثه جبران ان توسط بیمه گذار بطور کامل پرداخت می گردد . و کارفرما و پیمانکار از تخطی در نصب نکردن تابلوهای هشدار دهنده و ایمنی مبرا می شوند.

پیدایش  تابلوهای راهنمایی (علائم ترافیکی) از زمانی که جاده ها و  حمل و نقل با وسیله نقلیه در شهر ها رواج پیدا کرد و جاده ها ساخته شد وجود داشته است..

نصب کردن علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمایی در جاده ها و بزرگراه ها امنیت  راه ها را بیشتر کرده و رفت و امد  بهینه  شده است..

 تابلوهای  با جنس کارتن پلاست بیشتر برای کارگاههای ساختمانی مثل تابلوی مثلثی  کارگران مشغول کارند و اماکن سرپوشیده ، ساختمان های اداری و مسکونی ، فروشگاهها و …  استفاده میشود. 

گروه دژگستر با توجه به نیاز به تابلوها و علائم ایمنی و هشدار دهنده و خطر و بازدانده و ترافیکی سطح شهر و معابر دسرسی و تابلوهای دستوری در ابعاد و اندازه دلخواه شما سازمان راهنمایی و رانندگی و پیمانکاران محترم ساختمانی ،پیمانکاران و کارفرمایان اداره اب ،گاز،برق،مخابرات(تلفن) و ….اماده همکاری در تولید بصورت انبوه و جزیی می باشد، برای سفارش به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.