بهترین نوع توری مرغی

نوع توری مرغی با توجه به نوع کاربردی آن انتخاب می شود. توری مرغی یک جزء کوچک اما پر اهمیت در ساخت سازه های ساختمانی و مصارف بسیار دیگر است. با انتخاب نوع صحیح توری مرغی، محکم ترین بنا ها با ظرافت و ساخت اصولی پی ریزی و بنا نهاده می شوند. اندازه چشمه، ضخامت و طول و عرض آن را با توجه به نوع کاربرد آن در ساختمان بر می گزینند و مورد استفاده قرار می دهند. انتخاب مناسب بر عهده یک کارشناس متخصص و یا مهندس پروژه می باشد.

فونداسیون سقف، سقف کاذب، نگهدارنده کاشی و گچ کاری، ستون، استفاده از آن به عنوان نگه دارنده بتون، محافظ ستون، شیروانی و انواع سقف و دیوار از کاربردهای عمده توری مرغی می باشد. همچنین استفاده های تنوعی همچون دور کردن حیوانات موذی، حصارکشی دائمی برای مزرعه یا ورزشگاه، نگهداری حیوانات اهلی و وحشی، محافظت از گیاهان و … می توان کرد.

توری مرغی زیر شاخه توری فلزی بوده و بهترین نوع آن گالوانیزه گرم می باشد که ساخت کشور ایران بوده و با توجه به شرایط اقلیمی ایران طراحی و ساخته شده است. گالوانیزه گرم دوام بالاتری در برابر آب و هوای مرطوب در شمال، آب و هوای خشک در کویر و … داشته و به آسانی پوسیده یا خراب نمی شود.