تبلیغات مبلمان فدک

تولیدی مبلمان فدک برای تبلیغ کار خود، چاپ روی کارتن پلاست را انتخاب کردند. بعد از تحویل انها را در جاهای مختلف خیابان و در معرض دید عموم نصب کردند. ابعاد این کار 70 در 100 است و از کارتن پلاست 3میل سبک استفاده شده است.

تبلیغات روی پوشان

این شرکت کارتن پلاست هایی با ابعاد 15 در 20 و دارای برشهایی در بالا و پایین آن سفارش داده. طرح روی آن شامل لوگو، اسم شرکت، جزییات، ادرس، تلفن و ایمیل می باشد که به عنوان یک کار تبلیغاتی کامل به دست مشتریان میرسد. برشهای بالا و پایین آن جهت نصب کارتن پلاست روی ستون هاست.

برای به صرفه بودن هزینه ها تیراژ بالاست و کیفیت چاپ آن در شرایط اب و هوای مختلف تغییر می کند.

تابلوی علائم

دو تابلوی “احتیاط” و “کارگران مشغول کارند” برای شرکت اب و فاضلاب چاپ شده و برش خورده که آنها را در زمان کندن زمین و حفر چاه روی داربستها نصب میکنند تا عابرین را از این چاه حفر شده مطلع کنند و خطری کسی را تهدید نکند.

پارک ممنوع، برج آهن

شرکت اهن الات برج اهن برای تبلیغ برند خود از چاپروی کارتن پلاست استفاده کرده و علامت پارک ممنوع رو بالای اسم شرکت چاپ زده تا در خیابان ها و کوچه های شهر نصب و در معرض دید عموم قرار گیرد. ابعاد این کار 35 در 50 است و از بهترین نوع رنگ برای چاپ آن استفاده شده است.

شرکت آرکد

آرکد برای شرکت خود بنری طراحی و چاپ کرده لوگو و اسمشان روی ان قرار گرفته و هماهنگ با جعبه های تولید شده است و انها را به دست مشتریان خود می رساند. این بنر در ابعاد 50 در 70 چاپ شده و رنگ چاپ آن به هیچ وجه از بین نمی رود.

تبلیغات شورای شهر سال 96

کاندیدای شورای شهر سال 96 یکی از راه های مناسب برای تبلیغات خود انتخاب کردند. این روش هم مقرون به صرفه است هم به عنوان بنر در معرض دید عموم قرار میگیرد با این تفاوت که دوام بیشتری دارد و کاملا صاف و محکم در جای خود میماند همچنین رنگ چاپشان پاک نمی شود.

پارک ممنوع، ایزوگام جاوید بام

شرکت ایزوگام جاوید بام برای تبلیغات و شناساندن خود به عموم مردم از تابلوی پارک ممنوع استفاده کرده تا جلوی درب منازل نصب و مورد دید مردم باشد.

لطفا پارک نکنید، شرکت ونن پارس

شرکت ونن پارس نمایندگی رسمی در و پنجره وین تک است که با این طرح خلاقانه ما موافقت کردند تا تبلیغاتشون رو به صورت چاپ تصویر پنجره اجرا کردیم. کارشون یکی از بهترین کارهای تبلیغاتی مجموعه دژگستر شده است.