سوله دست دوم ارزان و استوک یا سوله نو 

سوله دست دوم متاسفانه در بسیاری از موارد دیده شده متقاضیان سوله به امید صرفه جویی در هزینه ها اقدام به خریدسوله دست دومبا دفترچه محاسبات تقلبی و کیفیت بسیار بد می کنند . در صورتیکه خوشبختانه در صنعتسوله سازی با وجود علم محاسبات و تکنولوژی های جدید و کارشناسان خبره که هم در ساخت سولهو سازه های فلزی تخصص داشته و هم در طراحی های استاندارد و سبک سازی مهارت کافی دارند میتوانند کمک شایانی به این صنعت بنمایند.

 اهداف سوله سازی دژگستر، افزایش تولیدات و فعالیت ساخت سوله  و پوشش سقف شیبدار خود در سراسر کشور و صادرات به منطور کارآفرینی و کاهش هزینه های ساخت سوله و اجرا ی اسکلت فلزی ،فنداسیون با بهره گیری از تکنولوژی روز و دانش فنی مهندسین و مشاوران گروه دژگستر  می باشد. گروه سوله و پوشش خدمات دژگستر  با ایجاد فضای رقابتی و فرصت یکسان نسبت به کارفرمایان ، پیمانکاران و مشاوران  ساخت سوله از فنداسیون ،کف سازی،دیوارکشی،پوشش سقف سوله،اسکلت فلزی سوله  جهت انعقاد قرارداد و همکاری و اجرای پروژه ها اماده و مهمترین هدف خویش را تولید محصولات در حوزه سوله سازی و پوشش سقف سوله  با کیفیت ار لحاظ اجناس و لوازم  بکار برده و مشخصات فنی دقیق اجرائی و زیبایی و اقتصادی در راستای رضایتمندی مشتری دانسته و امید است در ضمینه صنعت سوله و جرثقیل سقفی گامی موثر جهت ارتقاع سطح فنی و کیفی و عملی برداشته و ناظر بهبود و پیشرفت کشور درصنعت سوله باشیم. 

فروش سوله دست دوم ارزان و استوک در بانک سوله دژگستر

فروش سوله دست دوم ارزان و استوک و کهنه با تست مقاومت و شرایط طبیعی بوده یعنی این سوله در جایی نصب بوده و به علت های مختلف صاحب سوله را بفروش گذاشته و  مانند عده ای سودجو نبوده که سوله دست دوم ساخته که  از ورق های لوله و الیاژی بسازند و با نام سوله دست دوم بفروش برسد.

سوله کارکرده و استوک یا کهنه برای کارخانه یا کارگاه یا مرغداری یا دامداری در سراسر ایران اماده خرید و فروش در گروه دژگستر می باشد و ما سوله استوک و دست دوم شما را با بهترین قیمت خریداری کرده و پس از مراحل دقیق دمونتاژ کردن توسط تیم حرفه ای بدون اسیب به قطعات و تابیدگی ان را باز کرده و در بانک سوله و کارگاه خود یا محل خرید یا بنگاه دپو کرده و پس از مشاهده خریدار اگر نیاز به تعمییرات جزیی یا رنگ امیزی باشد با توافق صورت می پذیرد.