کاربردهای کارتن پلاست

کاربرد های مختلف کارتن پلاست در صنعت با توجه به خصوصیات سبکی، فرم پذیری، ضد اب، عایق بودن، نفوذناپذیری مایعات و … باعث استفاده روز افزون در صنایع کشور گشته است. در اینجا به برخی از عمده کاربردهای کارتن پلاست می پردازیم.

تبلیغات: چاپ و تبلیغات روی کارتن پلاست یکی از موثرترین رسانه های تبلیغاتی است که بیشترین بازدید را دارد. این نوع تبلیغ نسبت به کیفیت، بسیار مقرون به صرفه است.

بسته بندی: کارتون های ساخته شده با کارتن پلاست بسیار مقاوم و ضربه نابذیر است. کاملا ضد آب و بهداشتی است. و همچنین بسته بندی شما را بسیار شیک و زیبا می کند.

پوشش و سقف: کارتن پلاست کاملا بهداشتی، عایق صوت و حرارت و رطوبت، عاری از هرگونه قارچ و باکتری و بسیار سبک با نصب آسان است. از کارتن پلاست در زیر سقف سوله ها استفادهمی کنند تا هم نمای زیبایی داشته باشد و هم به عنوان نگهدارنده پشم شیشه عمل کند.

و…
از کارتن پلاست در صنایعی نظیر کشاورزی، خودروسازی، لوازم التحریر، ساختمان سازی،الکترونیک، مواد غذایی، دپو و منقسم، و کاربردهای فراوان دیگر استفاده می شود.

مقالات دژگستر

جدیدترین مقالات علمی و پژوهشی

برای موفقیت در کسب و کار سخت و با دانش روز اشنا شوید و همواره خود را در مسیر اطلاعات قرار دهید

کاربردهای مختلف کارتن پلاست

استفاده فراوان در صنعت ،ساختمان سازی،کشاورزی،بسته بندی،تبلیغات،دکوراسیون و ماکت سازی،جداکننده و…..

کاربرد های مختلف کارتن پلاست در صنعت با توجه به خصوصیات سبکی ،فرم پذیزی،ضد اب ،عایق بودن،نفوذناپذیری مایعات و … باعث استفاده روز افزون در صنایع کشور گشته است