مراحل تولید و ساخت کارتن و جعبه کارتن پلاست

1- مرحله دریافت سفارش و طراحی اولیه و مدل سازی :  مذاکره اولیه و طراحی و محاسبات اولیه برای مشتریان محترم تا براورد هزینه شیت پلاست و قالب و شابلونهای مورد نظر محاسبه و به  توافق با خریدار مشتری جعبه کارتن پلاست می شود.

2-ساخت قالب جهت شکل و برشها و خط تا :  ساخت قالب برای استند ،تابلوها و علائم ، جعبه و موارد بسته بندی و نگهداری که نیاز به دایکات دارد زیر نطر تیم حرفه ای و خبره قالب ساز با دستگاههای مدرن لیزری و نرم افزارهای روز دنیا انجام می پذیرد

3-اماده کردن ورق شیت پلاست ابعاد کار: ابعاد قالب دایکات و برش را پس از محاسبه توسط خط تولید در اندازه های مورد استفاده برش و برای ساخت کارتنها به خط تولید و ساخت جعبه کارتن پلاست ارسال میگردد.

4-دایکات و قالب زدن برش کارتن پلاست : ورق کارتن پلاست توسط دستگاههای دایکات تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک (روتاری،فکی،پینک پنگی، راسته بر) برش و خط تا کارتن پلاست ها دایکات میشود.

5-طراحی و ساخت شابلون و چاپ کارتن پلاست : طرح چاپ بوسیله گرافیست حرفه ای اماده و شابلون طرح به تعداد رنگها ساخته (درچاپ سیلک اسکرین)و برای چاپ با دستگاههای سیلک اسکرین یا چاپ دیجیتال ارسال و چاپ بطور دقیق توسط اپراتور انجام می پذیرد.

6-اسمبل و مونتاژ ورقهای دایکات شده : ورقهای  کارتون پلاست دایکات شده و چاپدار برای مونتاژ کردن در این مرحله تمیز و در صورت نیاز اسمبل می شود

7-منگنه و چسب در صورت نیاز: جعبه و ورقهای بسته بندی کارتن پلاست اگر منگنه یا چسب و متعلقات دیگر دارد انجام میگیرد.

8-بسته بندی و شمارش جعبه کارتن پلاست : جعبه های بسته بندی کارتن جنس کارتن پلاست دقیق شمارش و کنترل کیفیت و در تعداد معین بسته بندی و برای ارسال اماده میگردد.