توری پلیمری پلاستیکی

توری مرغی پلاستیکی چیست؟

مشخصات طور پلاستیکی در طیف گسترده ای از شبکه چشمه یا سوراخ (چهار گوش(مربع)و شش گوش(لانه زنبوری)و پنج ضلعی ) توریی مرغی پلاستیکی در رنگهای سبز-قرمز-زرد-آبی و … تولید می شود طوری پلیمری در وزن و ضخامت  200 گرم،250 گرمی،350 ،450 گرمی بطور عمده در توری مرغی پلاستیکی تولید می گردد.ابعاد مختلف عرض 90سانت: هر رول 27 متر مربع، عرض 100 سانت: هر رول30 متر مربع ،عرض 120 سانت:هر رول36 متر مربع،عرض 150 سانت:هر رول45 متر مربع، عرض 2 متر:هر رول 60 متر مربع اماده عرضه به بازار می گردد.

توری پلاستیکی که ازطریق فرآیندهای اکستروژن،اکستروژن پلاستیک (به انگلیسیPlastics Extrusion) روشی رایج برای شکل دهی پروفیل‌ها از مواد پلاستیکی است. ماده خام پلاستیک توسط پیچ‌های دور گرم، ذوب شده و به حرکت در می‌آید. این فرایند، فرایندی پیوسته بوده و در نتیجه می‌تواند قطعات را در طول‌های زیاد تولید کند که برای تولید قطعاتی مثل توری پلیمری یا پلاستیکی لوله و واشر ایده‌آل است. با این حال در اکثر مواقع قطعه اکستروژن شده به طول‌های کمتر بریده می‌شود ،گسترش و یا بافندگی تولید می گردد.فرآیندهای اکستروژن و جهت گیری برای تعداد رشته بیش از یک فاصله داده شده (معمولا به طور متوسط تعداد رشتههای پلاستیکی در طول ۱۰ اینچ ) برای تولید یک متوسط باز کردن سوراخ اسمی یا دیافراگم کنترل می شود. رنگ و موادافزودنی می توان در طول فرآیند اکستروژن برای تولید رنگ های مجزا و یا خواص مانند تثبیت کننده در برابر تخریب نورماوراء بنفش معرفی شده است.به طور معمول، رشته در هر جهت به طور یکنواخت تولید می شود، و محصول همان از یک طرف از مواد به عنوان دیگر بهنظر می رسد. این نوع از شبکههای به عنوان “دو دو وجهی”، که در آن هر دو طرف از نظر ساختاری مشابه و رشته در حالشکل گیری یک هواپیما و یا کانال در امتداد خالص به بازار عرضه شده.دمای بالا نایلون مش به صورت رول تا ۴۴ اینچ و یا سفارشی به قطعه اندازه بخشی خود را کاهش دهد. این مش نایلونسفارشی سفارش ساخته شده به با حداقل مورد نیاز اکستروژن سفارش در مجموع ۲۴،۰۰۰ فوت خطی است

توریهای پلیمری پلاستیکی تولید داخلی درفروشگاه گروه دژگسترفروش و پخش انواع  چندین کارخانه ایرانی تولید کننده این محصول را  بصورت عمده و خرد می باشد.مزایای استفاده  توری پلاستیکی پلیمری  برای حصار کشی و دیوار کشی استخرهاو دور باغات و … استفاده می شود. ایUV یو وی ماده مقاوم کننده توری  پلیمری مرغی برای استفاده در مقابل آفتاب و نرم کننده توری مرغی پلاستیکی که قیمت بسیار گران تر از خود پلاستیک می باشد مقدار آن در تولیدات برندها و محصولات مختلف متفاوت است. بستگی به محصول توری مرغی پلیمری و استفاده ان مقدار یو وی ان را کم یا زیاد می کنند.  اندازه چشمه توری پلیمری بزرگتر شود ضخامت یا گوشت توری بیشتر شده و در نیجه وزن و استقامت توری بیشتر و قیمت متر مربع آن نیز زیادتر می شود.وزن در این توری اهمیت زیادی دارد.این توری ها عمدتا در وزن های سبک و متوسط و سنگین تولید می شود.جالب است بدانید گاها وزن سنگین یک توری تولید شده در کارخانه های متفرقه از وزن سبک تولید شده در کارخانه های خوب کمتر است.جنس مواد اولیه پلاستیک بکار رفته در تولید توری از مواد نو و بازیافتی  دست دوم یا مخلوط فرمول شده نو و کهنه استفاده می کنند مواد ناخالص یا همان مواد کهنه با عث خشک شدن زودرس توری و ترکیدن و خرد شدن  پوسیدن توری در زمانی کوتاه بویژه در محل بستن آن با بست به داربست می شود.

توری پلاستیکی پلیمری  در عرض و قطر  و رنگهای های مختلف و با طرح های چهار گوش ،پنج گوش،شش گوش قابل عرضه می باشد برای خرید با گروه دژگستر تماس حاصل کنید.