کانکس ویلایی

ساخت وساز انواع کانکس ویلایی پیش ساخته سبک و ارزان قیمت در محل پروژه

ویلا و کانکس ، الاچیق سبک و ارزان برای باغ و باغچه شخصی با قیمت مناسب و سرعت اجرای عالی که  آخر هفته  و هنگام داشتن کار در باغ و باغچه همراه خانواده و مهمانان یک امکان اسکان مناسب برای خود بدون هزینه ساخت و ساز انچنانی را دارا می باشید.

احداث سازه و سقف و بدنه کانکس و ویلای سبک و قابل حمل پس از محاسبات در برابر زلزله،طوفان ، فشار باد و مقدار بارش باران و برف روی سقف شیبدار سازه قابل حمل انجام و با تیم متخصص علمی و عملی در مرحله تهیه و ساخت اسلت الاچیق و سازه سبک و شیروانی پشت بام ان با توجه به سلیقه و هزینه مشتری انجام می پذیرد .
ویلای سبک پیش ساخته ،ساختمان اداری، کانکسکارگری واتاق نگهبانی با مصالح و متریال های نوین و استاندارد ، اهن الات ، قوطی و پروفیل جهت اسکلت سازه کانکس و سقف شیروانی ویلا همراه با ورقهای طرح سفال و ذوزنقه،شادولاین گالوانیزه با رنگ کوره ای الکترواستاتیک شرکتهای معروف و معتبر فولاد مبارکه،فولاد هفت الماس ، امیرکبیر کاشان ،و قوطی پروفیل صفا و ساوه و جهان ، تهران ،و ….استفاده می شود ، که در صورت عوامل طبیعی اسیب به ویلا و محل زندگی نگردد.

طراحی و محاسبه سازه و اجرای اولیه کانکس و ویلاهای پیش ساخته در کارگاه با ابزار الات مدرن و سرعت عمل بالا انجام می گیرد ، اما در صورت مشکلات حمل و تخلیه بزرگ سازه در محل احداث خانه جدید به علت راه صعب العبور ،شیب زیاد و غیره قسمتی از اسمبل و جوشکاری را در سر زمین انجام می گیرد.


سازه کانکس ویلایی  در جاده قابل حمل و گاهی توسط شرکتهای حمل در صورت بزرگ بودن عرض کانکس از پلیس راه مجوزات حمل ترافیکی گرفته میشود، این سازه با ویلای عادی از نظر عمر و مقاومت بنا ندارد و ضد زلزله ، باد،و غیره می باشد و کاملا عایق حرارات سرما و گرما و صوت نسبت به محل احداث خانه سبک ویلایی ارزان عایق بندی می گردد چون از همه طرف سازه و ورق فلزی گالوانیزه پوشش شده تبادلات حرارتی بیشتر می باشد و باید مبحث انرژی و عایق بندی درست انجام بپذیرد.

مراحل ساخت کانکس ویلایی ارزان

1-مذاکرات اولیه و انتخاب مدل و طراحی ، شبیه سازی ویلای سبک  در دفتر گروه دژگستر

2-در صورت نیاز به بازدید زمین و موقعیت سنجی ، همفکری و کارشناسی گروه دژگستر با شما همراه میشوند

3-محاسبات دقیق تر مصالح و متعلقات سازه پیش ساخته قابل حمل و براورد هزینه

4-قرارداد انجام سازه ویلایی با سقف سبک شیروانی

5-ابعاد و اندازه ورقها برای اماده سازی به برشکاری در تعداد دلخواه

6- جوشکاری و اسمبل های اولیه در محیط کارگاه

7-ارسال به محل پروژه ویلا و شروع ساخت نهایی کانکس ویلایی

8-تاسیسات اولیه اجرا و تست می گردد

9-تحویل سازه کانکس ویلایی زیبا به کارفرما با چشمانی خوشحال

 محاسبه قیمت سازه کانکس ویلایی 

قیمتهای ویلاهای پیش ساخته با توجه به محاسبات روز اهن الات و عایق ها  و بقیه مصالح ،درب و پنجره و تاسیسات اب و برق و کابنت و سینک دسشویی و سنگ فایبرگلاس دسشویی متفاوت به در خواست مشتریان محترم و مدل انتخابی براورد نهایی شده و قرار داد تنظیم و اجرا می گردد.

امکانات ویلای پیش ساخته و کانکس سبک

1-درب ورودی ضد سرقت و پمجره های UPVC  که هم جلوه زیبایی به ویلا می بخشد و هم ویلا را از مورد سرقتا امن می کند.
2-آشپز خانه ویلای پیش ساخته دارای کابینت به همراه سینک و شیر آلات درجه یک با صفحه کابینتی از جنس سنگ کرین،گاز چهار شعله صفحه ای با هود  تهویه به همراه فضایی برای یخچال زیر کابینتی و لوله کشی کامل آب سرد و گرم می باشد. 
3-سرویس بهداشتی ویلای پیش ساخته در کنار درب ورودی قرار گرفته که با کف سرامیک دارای یک سرویس توالت ایرانی ، روشویی و حمام به همراه لوله کشی و شیر آلات اهرمی درجه یک می باشد.
4-اتاق نشیمن این کانکس ویلایی برای قرار دادن مبلمان و تلوزیون بخوبی طراحی گشته تا از همه فضا ها بخوبی استفاده گردد

5- سیم کشی برق و آنتن و تلفن و محل قرار گیری تلوزیون روی دیوارهای مختلف

سوله سازی دژگستر
سوله سازی دژگستر
سوله سازی دژگستر